Taal:
Menu

Promotioneel / Retail

Eén van de mogelijkheden tot personalisatie is het inweven van uw logo of uw eigen dessin in jacquard of dobby in de maten en kleuren gewenst door de klant.
Dit is van toepassing op producten uit onze bad-, bed-, keuken- en tafelcollecties.
Onze marketing- en designafdeling kan creatieve voorstellen uitwerken die aansluiten bij de wensen en huisstijl van de klant.

Klik om de foto's te vergroten.

Contacteer onze verkoopafdeling voor meer informatie over de minimumhoeveelheden en de mogelijkheden voor personalisatie.

Een mooie match tussen 2 gekende merken met een rijke geschiedenis.

Een mooie match tussen 2 gekende merken met een rijke geschiedenis.

Gill De Clercq: sales director Benelux Jules Destrooper:

Ieder jaar organiseren wij een promotionele actie voor onze koekjes in duo-verpakking. We waren op zoek naar een origineel geschenk, dat onze consumenten echt konden gebruiken en die een meerwaarde betekent voor ons merk.
Het bekende keukenlinnen van De Witte Lietaer was een perfecte match met onze authentieke producten en merkervaring voor onze doelgroep.
De promotionele campagne is tot 2 keer toe georganiseerd dankzij het grote succes.


Review van de spaaractie van Maredsous voor theedoeken

Review van de spaaractie van Maredsous voor theedoeken

"Investeren in een authentiek kwaliteitsvol product heeft zijn vruchten afgeworpen"
Marketing manager Ilse Veugelers van Maredsous

De Witte Lietaer ontwikkelde een op maat-gemaakte theedoek met co-branding label (De Witte Lieataer versus Maredsous). Dit product straalt authenticiteit uit, is een natuurlijk product van hoge kwaliteit, kortom: het is een geschenk dat de eigenschappen van onze producten reflecteert en is bovendien betaalbaar.
Het was een slimme zet om te kiezen voor kwaliteitsproducten, we hebben een gevoelige meerverkoop gerealiseerd.

Door deze site te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Cookies kunnen worden beheerd in uw browser of de apparaatinstellingen.